Általános feltételek:
A www.design-biokandallok.hu weboldalon (a továbbiakban: online áruház) keresztül történő áruértékesítésről
(a továbbiakban: „Feltételek”)
Operátor
Az online áruház üzemeltetője a következő cég:
Biokamin EU sro
Pannon út 34
851 04 Pozsony
REGON: 44 507 445
NIP-szám SK2022730270
bejegyezték a Pozsonyi I. Kerületi Bíróság Cégjegyzékébe, Sro. sz. 55614 / B
Tel.: 00421 905 619 808
e-mailben: info@biokamin-eu.com
honlap: www.design-biokandallok.hu/
Bank:
(a továbbiakban: eladó)
- Bevezető rendelkezések
1.1. Jelen feltételek szabályozzák az eladó és az árut az eladó webáruházán keresztül vásárló természetes vagy jogi személy közötti jogokat és kötelezettségeket. (a továbbiakban csak a vevő)
1.2. A jelen szerződési feltételekben nem szereplő jogokra és kötelezettségekre az 1. sz. 513/1991 Coll. módosított kereskedelmi törvénykönyve
- A szerződés megkötésének módja
2.1. A Vevő az árut a Webáruházon keresztül választja ki, amely a kosárba helyezéssel, a regisztrációhoz szükséges adatok kitöltésével, majd az Eladónak történő elküldésével hozza létre a megrendelést. Amennyiben a vásárló technikai vagy egyéb okok miatt nem fér hozzá a Webáruházhoz, a megrendelését elektronikus úton (e-mailben) az info@biokamin-eu.com címre küldheti el az áru pontos megjelölésével, mennyiségével és elérhetőségével. részletek.
2.2. A Vevő megrendelése a szerződés megkötésére tett javaslatnak minősül.
2.3. A Vevő jogosult a megrendelést a feladástól számított 24 órán belül elállni, megváltoztatni vagy kiegészíteni. A vásárlónak telefonon értesítenie kell az eladót a megrendelésben végrehajtott bármilyen változásról, majd a jegyzőkönyvet el kell küldenie e-mailben az info@biokamin-eu.com címre.
2.4. A vevő a megrendelés elküldésével hozzájárul személyes adatainak feldolgozásához a szerződésből eredő jogainak és kötelezettségeinek teljesítése, valamint az eladó termékeiről és szolgáltatásairól való tájékoztatás érdekében.
2.5. Az eladó a megrendelés vevőtől való kézhezvételét követően haladéktalanul megküldi a vevőnek a megrendelés visszaigazolását.
2.6. A megrendelés visszaigazolását az Eladó belátása szerint küldheti meg e-mailben, postai úton, faxon vagy telefonon. A megrendelés visszaigazolásának küldése jelenthet telefonos kapcsolatot is a Vevő és az Eladó között, melynek során az Eladó a Vásárlót tájékoztatja a megrendelés elfogadásáról.
2.7. A megrendelés visszaigazolásának elküldését követően az adásvételi szerződés létrejöttnek minősül.
2.8. Abban az esetben, ha a megrendelés bármely része hibás vagy hiányos, az eladó tájékoztatja a vásárlót a megrendelés megváltoztatásának vagy kiegészítésének szükségességéről. A megrendelés teljesítését követően a Vevő a megrendelés visszaigazolását kapja.
2.9. Ha a vevő a megrendelés hibáit az eladó értesítésétől számított 7 napon belül nem javítja ki, megrendelése megalapozatlannak minősül, és nem kerül feldolgozásra.
2.10. Abban az esetben, ha az eladó a megrendelt árut a megrendelésnek megfelelően nem tudja kiszállítani, erről haladéktalanul tájékoztatja a vásárlót.
2.11. Az eladónak jogában áll elállni a rendeléstől, ha a vásárló a múltban nem teljesítette az eladóval szemben fennálló kötelezettségeit.
2.12. Amennyiben a vevő a vásárlás időpontjában érvényes regisztrációs számmal rendelkezik, az eladó kapcsolata a Kereskedelmi Törvénykönyvben foglaltakkal.
- Vételár
3.1 A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a Vevő az árut az Eladótól a Webáruházban, valamint a megrendelésben és a megrendelés Eladónak történő elküldésekor feltüntetett áron vásárolja meg.
3.2. Ha a vevő nem az eladó telephelyén veszi át az árut, a vevő köteles a vásárlás költségein felül a szállítási költséget is megfizetni.
3.3. A szállítási lehetőségek, valamint az egyes kiszállítások árlistája elérhető az Online Áruház oldalán, a Kosár részben történő megrendeléskor. Ha a szállítási költség nincs megadva, akkor azok számszerűsíthetők és kérésre elküldhetők a Vevőnek.
3.4. Ha a Vevő a megrendelést a megadott szállítási móddal küldi el: „A szállítási költséget külön számszerűsítjük”, az Eladó a Vevő kérésének megfelelően indokolatlan késedelem nélkül megküldi a szállítási költség kalkulációt. A vevőnek 7 napja van a szállítási költség átvételére.
3.4.1. Ha a Vevő a szállítási költséget nem vállalja, vagy ez ügyben 7 napon belül nem nyilatkozik, megrendelése nem minősül megalapozatlannak és nem kerül feldolgozásra.
3.5. A vevő a vételár és a szállítási költség megfizetéséhez kapcsolódóan 3 szállítási mód közül választhat: személyes átvétel, utánvét, előre utalás.
3.5.1. Ha a vásárló a személyes átvételt választja, az árut átvételkor fizeti az eladónál.
3.5.2. Ha a vevő utánvétes küldeményt választ, az árut a szállítási költséggel együtt az áru átvételekor közvetlenül a futárnak fizeti.
3.5.3. Amennyiben a vevő a számlára történő előleget választja, köteles a vételárat a szállítási költséggel együtt az eladó tájékoztatásának kézhezvételekor, de legkésőbb a feladás napjáig megfizetni. Ellenkező esetben az áru nem kerül kiszállításra, ami késlelteti a megrendelés teljesítését.
3.5.3.1. A számlára történő előleg fizetés történhet PayPal-on keresztül, vagy a Cardpay szolgáltatás használatával fizetőkártyával.
3.5.3.1.1. A Cardpay szolgáltatás a Tarta Bank virtuális terminálján keresztül történik, így a Vevő VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO vagy Diners Club International® kártyákkal is fizethet.
3.5.3.1.2. A Vevő az előleget Cardpay-en keresztül a Tatra Bank virtuális terminálján, a megrendelés Eladó Webáruházában történő elküldését követően haladéktalanul, vagy később a megrendeléssel kapcsolatban érkezett üzenetben megadott számlára fizeti be. elérhető a Vásárló sarkán a webáruházban, de legkésőbb a kiszállítás során, ellenkező esetben az áru nem kerül kiküldésre a Vásárlónak, ami késlelteti a megrendelés feldolgozását.
3.6. A vevő köteles a vételárat és a szállítási költséget szabályszerűen és határidőre megfizetni. A vevőnek az áru vételárának a szállítási költséggel együtt történő fizetési kötelezettsége a fizetés eladó számláján történő jóváírásának pillanatában teljesítettnek minősül, azaz. pénzeszközök bankszámlán történő jóváírásával vagy készpénzes fizetés után. Ha a vevő a szerződésből eredő pénzügyi kötelezettségeit határidőben nem teljesíti, az eladó jogosult a vevőtől a késedelemhez kapcsolódó költségek megfizetését, valamint minden késedelem napjára 0,05% kötbér megfizetését követelni.
3.7. Az eladó a Kereskedelmi Törvénykönyv 445. §-a értelmében a tulajdonjog fenntartásának hatálya alá tartozik, de a vevő csak az áru teljes vételárának megfizetése után szerzi meg a szerződés tárgyának tulajdonjogát.
3.8. A számlát, amely egyben fuvarlevél is, a szerződés tárgyával együtt kézbesítjük a vevőnek.
- Áruszállítás
4.1 Az Eladó vállalja, hogy az árut a Webáruházban termékenként meghatározott határidőn belül a Vevő részére leszállítja. A szállítási határidő a megrendelés Eladó általi visszaigazolását követő napon kezdődik.
4.2. „Személyes átvétel” választása esetén a Vevő köteles megállapodni az Eladóval az áru átvételének napjáról és időpontjáról.
4.3. Az áru sérüléséért való felelősség a vevőre száll át, ha az eladó az árut a fuvarozónak átadja úgy, hogy az árut a vevő által meghatározott helyre kiszállítsa.
4.4. A vevő köteles a küldeményt időben átvenni. Az áru átvételekor a vevő köteles ellenőrizni a csomagolás, a szalagok vagy a biztonság állapotát, és a csomagoláson észlelt sérüléseket haladéktalanul jelenteni a futárnak. Azt is ellenőriznie kell, hogy a csomag tartalma megfelel-e a megrendelésnek (az áru mennyisége és megjelenése), és az áru hibátlan-e. Ha a kiszállított áru nem felel meg a megrendelésnek, vagy a vevő az áru nyilvánvaló hibáit észleli, köteles ezt a tényt a fuvarlevélen írásban jelezni.
4.5. Abban az esetben, ha a vevő nem veszi át az árut, a megrendelés feldolgozási ideje meghosszabbodik, ezért az eladó jogosult követelni a vevőtől a késéssel járó költségek megfizetését és 0,05% kötbér megfizetését minden napra. elindult. késleltetés.
- Garancia, hibák, reklamációk
5.1. Ha az áru sérülése vagy részleges hibája az átvételkor nem látható, a vevő köteles haladéktalanul, de legkésőbb az árunak az eladóhoz való átadásától számított 10 napon belül értesíteni az eladót. A kárbejelentést inkább az eladó és a szállító képviselője jelenti. Az Eladó a jegyzőkönyv kézhezvételét követően dönt az áru hibájának elhárításának módjáról, és döntéséről tájékoztatja a Vevőt.
5.2. Az eladó az árura huszonnégy (24) hónapos garanciát vállal. A jótállási idő azon a napon kezdődik, amikor az árut a Vevő átveszi. A jótállási idő nem kerül felszámításra a reklamált áru Eladó általi átvételének napjától a reklamáció kezelésének és az eredményről a Vevő tájékoztatásának napjáig.
5.3. A jótállás nem terjed ki az áru azon hibáira, amelyek a használati céltól eltérő használatból vagy a használati utasításban foglalt elvek megszegéséből származnak. A jótállás nem terjed ki az áru napfénynek vagy elektromágneses sugárzásnak való kitettsége, valamint az áru mechanikai vagy egyéb nemkívánatos beavatkozása által okozott mechanikai sérülésekre sem.
5.4. Bizonyos hibára alacsonyabb áron értékesített árukra a jótállási idő huszonnégy (24) hónap, a jótállás az 5.3 pont kivételével nem vonatkozik azokra a hibákra sem, amelyeknél az áru ára csökkent. A hibára vonatkozó információkat az adásvételi szerződésnek tartalmaznia kell.
5.5. Ha a hibás áru kijavítása vagy azonos árura cseréje nem lehetséges, az eladó elállhat a szerződéstől a reklamáció elfogadásának napján az áru mindenkori árának megfelelő összegű helyesbítő számla kiállításával. . Az áru aktuális ára a reklamáció beérkezésének napján érvényes áru ára, vagy a meghirdetett áruhoz hasonló műszaki paraméterekkel rendelkező áru ára. Az eladó jogosult összehasonlítható műszaki paraméterekkel rendelkező árut választani, ez a döntés nem támadható meg.
5.6. Ha az eladó 30 napon belül nem javítja ki a reklamált árut a szavatossági időn belül, úgy ezen áruk javíthatatlannak minősülnek, és a vevőnek joga van új, azonos árura cserélni, vagy az 5.7. pont szerint helyesbítő számlát kiállítani.
5.7. Ha a hibás árut újakra cserélik, a jótállási idő az új áru átvételének napján kezdődik. Az új termékhez új jótállási jegyet is kiállítanak.
5.8. Ha az Eladó úgy dönt, hogy a reklamált áru nem hibás, vagy nem felel meg a reklamáció feltételeinek, a reklamáció megalapozatlannak minősül, és a reklamált árut visszaküldi a Vevőnek.
5.8.1. Ha az áru vásárlásától számított első 12 hónapban benyújtott reklamációt elutasítják, a reklamációról szóló határozathoz az Eladó költségére szakértői véleményt kell csatolni.
5.8.2. Ha az áru vásárlásától számított 12 hónapon belül benyújtott reklamációt elutasítják, az Eladó a reklamációról szóló határozatában megjelöli azt a személyt, akinek az árut vizsgálatra küldheti. A vevőnél felmerülő szakértelem költségei az eladót terhelik, amennyiben a vevő benyújtja a vonatkozó dokumentációt.
5.8.3.
Ha a vevő (a továbbiakban: vásárló) a szolgáltatás teljesítését, illetve a reklamáció elbírálását követően (a továbbiakban: „karbantartási szolgáltatás”) nem veszi át a terméket a szerződés lejáratától számított 8 (mondjuk: nyolc) napon belül. a reklamációs jegyzőkönyvben meghatározott szolgáltatási időtartamot vagy (a továbbiakban: termék) a megrendelő által az egyik szerződő fél szerződéstől való elállásától számított 8 (mondjuk: nyolc) napon belül. , a vállalkozót minden további késedelmi nap után 3,00 euró szerződési kötbér illeti meg, a kötbér a szerződő termék tárolásával és karbantartásával kapcsolatos költségeinek megtérítése. A szolgáltatás teljesítéséről és felmondásáról az ügyfél személyesen, telefonon, SMS-ben vagy e-mailben értesítést kap. Ha a vásárló a szerződéstől való valamelyik fél általi elállást követően, vagy egyéb módon a jelen ÁSZF szerint nem veszi át a terméket a szolgáltatás teljesítését követően, vagy attól a naptól számított 3 (mondjuk: három) hónapon belül, amikor a termék átvételére kötelezett volt. , a vállalkozónak jogában áll eladni a terméket. A Vállalkozó a termék eladási szándékáról a Megrendelőt előzetesen tájékoztatja, egyúttal bejelentésnek minősül a jelen ÁSZF rendelkezése is. Áruértékesítés esetén a vállalkozó kifizeti a megrendelőnek az áru eladásából származó bevételt a szolgáltatás árának levonása után, 3,00 € szerződéses kötbért az értékesítés napján átvétel minden egyes késedelmes napjára, a a Termék értékesítése, ha a vevő gyakorolja a bevételhez való jogát Szállító. Ha a kötbér összege halmozott, és meghaladja az áru piaci árát,
5.9. Az akkumulátor garancia 6 hónap, ha 3-5 évre vagy a ciklusszámra vonatkozik, típustól függően
- A szerződéstől való elállás
6.1. A vevő az áru átvételétől számított 14 napon belül jogosult elállni a szerződéstől. Ha a vevő olyan árut rendelt, amelyet egyedi megrendelésre a vevő előírásai és ajánlásai szerint készítettek elő, nem állhat el a szerződéstől.
6.2. Ha a vevő eláll a szerződéstől, köteles az árut saját költségén, sértetlenül, hiánytalanul, használati nyomok nélkül, az eredeti zárt csomagolásban az eladó telephelyére szállítani. Ezzel egyidejűleg be kell nyújtania az eladónak az adásvételi szerződéstől való elállást igazoló, a vevő által aláírt dokumentumot.
6.3. Az eladó az áru ellenőrzését követően, legkésőbb az áru kézbesítésétől számított 15 napon belül visszaküldi a megrendelésben szereplő áruért kifizetett összeget.
6.4. Az eladó nem jogosult az árut leszállítani és a szerződéstől elállni, ha az árut időközben eladják.
- Záró rendelkezések
7.1. Jelen feltételek a Webáruház honlapján történő elhelyezésük napján lépnek hatályba.
7.2. Az eladó nem vállal felelősséget az elmaradt haszonért, kihagyott lehetőségekért vagy egyéb közvetlen vagy közvetett veszteségekért, amelyek a megrendelés feldolgozásának elmulasztásából vagy bármely más módon származnak.
7.3. Az eladó fenntartja a jogot, hogy a jelen feltételeket saját belátása szerint módosítsa és módosítsa, t. j. A jelen Általános Szerződési Feltételek egészét vagy egy részét minden további értesítés nélkül módosítani, törölni és/vagy módosítani, és a megrendelések a feltételek alapján kerülnek feldolgozásra attól a naptól kezdve, amikor a Vevő a megrendelését elküldi az Eladónak.
- A személyes adatok védelmének elvei
Ki az Ön személyes adatainak kezelője? Biokamin EU sro, Panónska cesta 34, 851 04 Bratislava, IČO: 44 507 445, IČDPH: SK2022730270, bejegyzett a Bratislava I. Kerületi Bíróság Cégjegyzékébe, Bratislava I., oszt. sro, vl.č. 55614 / B Miért kezeljük személyes adatait? Személyes adatait az alábbi okok miatt kezeljük: • Termékek és szolgáltatások vásárlása: Személyes adatait elsősorban megrendelésének megfelelő feldolgozása és feldolgozása érdekében kezeljük. Ha problémák lépnek fel, az Ön adatai közlik velünk, hogy kihez fordulhatunk. • Ügyfélszolgálat: ha kérdéssel/problémával fordul hozzánk, a válasz/megoldás érdekében feldolgoznunk kell adatait. Egyes esetekben a személyes adatok harmadik félnek (pl. árufuvarozónak) is átadhatók. • Felhasználói fiók: a felhasználói profiljában megadott személyes adatoknak köszönhetően számos hasznos funkcióhoz férhet hozzá (pl. ha megadja telefonszámát, egyszerűen értesítjük, amikor a rendelést kézbesítjük) . A megadott adatokat bármikor módosíthatja, kivéve a felhasználói fiókjához való hozzáféréshez használt e-mail címet. • Szolgáltatásaink fejlesztése: Megrendeléseinek előzményeinek és online viselkedésének köszönhetően alkalmasabb ajánlatokat tudunk ajánlani más árukra, pl. tartozékok a vásárolt termékekhez. Egyes helyeken olyan termékeket jelenítünk meg, amelyek megfelelnek az Ön igényeinek és érdeklődésének. Különböző változatok tesztelésére szolgáló eszközöket (ún. A/B tesztek), Google Analytics, Facebook Analytics stb. is használhatunk az elemek weben és azon kívül történő optimalizálásához (személyre szabott hirdetés külső weboldalakon). • Jogok és jogi igények érvényesítése, valamint a hatóságok ellenőrzése: Az Ön személyes adatait azért is kezelhetjük, mert jogaink és jogi követeléseink gyakorlásához szükségünk van rájuk (pl. ha fennálló követelése van velünk szemben). Az Ön személyes adatait azért is kezelhetjük, mert szükségünk van rájuk hatósági ellenőrzésekhez és más, hasonlóan fontos okokból. Milyen személyes adatokat kezelünk? Az Ön által rendelkezésünkre bocsátott személyes adatok • Ha például áru vagy szolgáltatás megrendelésekor olyan információkra van szükségünk Öntől, amelyeket a rendelési folyamatban kötelezően megjelöltek (főleg vezeték- és vezetéknév, szállítási cím). Ha nem rendelkeznénk ezekkel az információkkal, nem tudnánk megfelelően kiszállítani az árut. Ezen túlmenően áruk vagy szolgáltatások értékesítéséhez szükségünk van az Ön e-mail címére, amelyre a megrendelés visszaigazolását küldjük, amely egyben a megkötött adásvételi szerződés visszaigazolása, valamint az üzleti feltételek és panaszok másolatai. megközelítés. • Opcionális információkat is megadhat az áruk vagy szolgáltatások megrendelésekor. Segítenek abban, hogy a megkötött szerződést jobban és hatékonyabban teljesítsük. Például. telefonszám megadása után tudunk tájékoztatást küldeni az áru kiszállításáról stb. Ön önkéntesen ad nekünk adatokat. • Az áru kiszállítását követően e-mailben kaphat árajánlatot a vásárolt árura. • Ha felveszi a kapcsolatot ügyfelünkkel, vagy üzenetet küld nekünk, a jelen közleményben megadott személyes adatait is kezeljük. Az általunk automatikusan feldolgozott személyes adatok • Amikor meglátogatja weboldalunkat, bizonyos információkat gyűjthetünk Önről, például IP-címét, dátumát és időpontját.
weboldalunk látogatása, a webböngészőjével, operációs rendszerével vagy nyelvi beállításaival kapcsolatos információk. Ezenkívül feldolgozhatunk információkat a webhelyünkön tanúsított viselkedéséről, pl. például, hogy milyen linkeket keres fel oldalunkon, és milyen áruk jelennek meg. Az Ön maximális magánélete miatt azonban az oldalon tanúsított viselkedéséről szóló információk anonim jellegűek, így azt nem is tudjuk konkrét felhasználóhoz, azaz konkrét személyhez rendelni. • Cookie-k: Ez valójában egy kis szöveges fájl, amely akkor jön létre, amikor felkeres egy webhelyet. Szabványos eszközként szolgál az oldalunk használatával kapcsolatos információk tárolására. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy megkülönböztessük (de nem azonosítsuk) az egyes felhasználókat, és a tartalmat konkrét preferenciákhoz szabjuk. A sütik fontosak. Nélkülük sokkal nehezebb lenne böngészni az interneten. Kamerafelvételek telephelyeinken • Kőtelepeinket kamerarendszerek felügyelik online átvitellel és rögzítéssel. Kamerákkal rendelkezünk az esetleges illegális tevékenységek megelőzésére és magyarázatára. A kamerarendszer üzemeltetője mi vagyunk, a Biokamin EU sro cég, IČO: 44 507 445 Milyen jogalapon kezeljük az adatokat? A szerződés teljesítése és megkötése Személyes adatainak nagy részére szükségünk van ahhoz, hogy adásvételi vagy egyéb szerződést tudjunk kötni olyan árukra vagy szolgáltatásokra vonatkozóan, amelyeket Ön tőlünk szeretne vásárolni. A szerződés megkötésekor az Ön személyes adatait a vásárolt áruk megfelelő kiszállítása vagy a vásárolt szolgáltatások megfelelő teljesítése érdekében kezeljük. Ezen jogalap alapján főként számlázási és szállítási adatokat dolgozunk fel. Jogos érdekek • Az Ön személyes adatait arra is használjuk, hogy releváns, azaz Önt érdeklő tartalmat biztosítsunk Önnek. Jogos érdek alapján személyes adatokat kezelünk ilyen módon, amelyeket automatikusan és cookie-kat dolgozunk fel. • Ugyanezen jogi okból küldhetünk Önnek és ügyfeleinknek e-maileket és SMS-eket. Személyes adatainak e jogalapon történő feldolgozása egyedi tevékenységünk során a kamerák által végzett megfigyelés során is megtörténik. Kivel osztjuk meg személyes adatait? Ilyen esetekben az Ön személyes adatait harmadik félnek továbbítjuk: • Áru kiszállítása: Az Ön által választott fuvarozó soha nem tudná Önnek kiszállítani a megrendelt árut, ha nem tájékoztatnánk őket arról, hogy pontosan hova és kinek kell szállítania. áruk. Ezeket az információkat a fuvarozónak adjuk meg, a megrendelés kitöltésének módja szerint. Az így küldött adatok különösen a vezeték- és vezetéknév, a szállítási cím, a telefonszám, amelyen a fuvarozó kapcsolatba léphet Önnel, és ha az árut nem fizették ki előre, a kézhezvételkor fizetendő összeg. áruk. Az általunk rendelkezésére bocsátott személyes adatokkal kapcsolatban a fuvarozó jogosult azokat kizárólag áruk kiszállítása céljából feldolgozni, és ezt követően haladéktalanul törölni a személyes adatokat. Mennyi ideig őrizzük meg személyes adatait? Első körben az Ön adatait a közöttünk fennálló szerződéses jogviszony időtartama alatt kezeljük. Azon személyes adatok kezelése esetén, amelyekhez Ön hozzájárulását adta, személyes adatait általában 7 évig vagy a hozzájárulás visszavonásáig kezeljük. Felhívjuk figyelmét, hogy a személyes adatok szükségesek a szolgáltatások megfelelő nyújtásához. Valamennyi kötelezettségünk teljesítése érdekében, függetlenül attól, hogy azok a közöttünk kötött szerződésből vagy az általánosan alkalmazandó jogból erednek, az Ön hozzájárulását a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekben meghatározott időtartamig vagy azokkal összhangban kell feldolgoznunk (pl.). Alapértelmezés szerint 90 napig megőrizzük kamerafelvételeit. Ha azonban a felügyelt területen tiltott eljárás történik, felvehetjük a kapcsolatot a rendőrséggel és továbbíthatjuk az iratokat az illetékes hatóságnak (rendőrség, bíróság stb.). Ebben az esetben a fájl 90 nap elteltével nem törlődik, de bizonyítási okokból az ügy végső befejezéséig megőrizzük. Milyen jogai vannak a személyes adatok kezelése során? Személyes adataival kapcsolatban Önnek joga van különösen a személyes adatok kezeléséhez adott hozzájárulását bármikor visszavonni, joga van személyes adatainak helyesbítéséhez vagy kiegészítéséhez, joga van kérni azok kezelésének korlátozását, tiltakozási jog vagy panaszt tesz személyes adatai kezelésével kapcsolatban, a személyes adataihoz való hozzáférés joga miatt. , a személyes adatai továbbításának kéréséhez való jog, a személyes adatai biztonságának megsértéséről való tájékoztatáshoz való jog, valamint bizonyos feltételek fennállása esetén az általunk kezelt egyes személyes adatok törlésének joga (az ún. -az elfeledéshez való jognak nevezik).
Szerkesztés • Felveheti velünk a kapcsolatot: info@biokamin-eu.com Helyesbítés • Ha úgy gondolja, hogy az általunk kezelt személyes adatok tévesek, lépjen kapcsolatba velünk: info@biokamin-eu.com Hozzáférés (hordozhatóság) • Kérheti hogy személyes adatairól összefoglalót küldjünk az info@biokamin-eu.com címre. • Önnek joga van hozzáférni a személyes adataira vonatkozó információkhoz: o Milyen célból kezeljük személyes adatait o Melyek a személyes adatok kategóriái érintett Kik az Ön személyes adatainak, adatainak címzettjei rajtunk kívül? Az adatok kezelésének ütemezett időpontja és kezelésüknek nincs más jogalapja o Ön tiltakozott a tengelyek feldolgozása ellen. adatokat, és azt fogja tapasztalni, hogy a kifogás értékelése azt mutatja, hogy egy adott helyzetben az Ön érdeke meghaladja a feldolgozás iránti érdeklődésünket. ezeket a tengelyeket. adatok o A személyes adatok kezelése jogellenesen történik o A törlési kötelezettség külön jogszabályi rendelkezésből fakad o Ide os. 16 éven aluli gyermekekre vonatkozó adatok • Jogát a következő címen gyakorolhatja: info@biokamin-eu.com Kifogás • Személyes adatainak egy részét jogos érdekünk alapján kezeljük (lásd jelen szabályzat „Miről” című részét adatkezelésünk jogalapja") ). Ha az Ön részéről konkrét okok állnak fenn, tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen. Tiltakozását a következő címen élheti meg: info@biokamin-eu.com Feldolgozási korlátozások • Ha (a) tiltakozik személyes adatai pontossága ellen, (b) személyes adatait jogellenesen kezelik, (c) nincs többé szükségünk személyes adataira adatkezelés céljából, de szüksége van rájuk jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy ha (d) tiltakozott az előző bekezdés ellen, akkor jogosult személyes adatai kezelésének korlátozására. • Ebben az esetben személyes adatait csak az Ön hozzájárulásával kezelhetjük (kivéve a szóban forgó személyes adatok tárolását vagy biztonsági mentését). Panasztétel • Ha úgy véli, hogy személyes adatait jogellenesen kezeljük, Önnek jogában áll panasszal élni a Személyes Adatvédelmi Hivatalnál. Örülünk azonban, ha előbb velünk oldja meg a hibákat. Bármikor egyszerűen felveheti velünk a kapcsolatot az info@biokamin-eu.com címen. Jelen Adatvédelmi Feltételek és azok követelményei 2020.12.18-tól érvényesek.
- ALTERNATÍV FOGYASZTÓI SPORT MEGOLDÁS
- február 1. sz. 391/2015. az alternatív vitarendezésről és egyes törvények módosításáról. Ennek a törvénynek az a célja, hogy új lehetőségeket teremtsen a fogyasztóknak az eladóval fennálló vitás ügyeik gyors, hatékony és mindenekelőtt alacsonyabb vagy formális költséggel történő rendezésére. minimális költséggel. A cél a megfelelő enyhítő megoldás megtalálása. a fogyasztó és az eladó megállapodása a vita rendezése érdekében, amely mindkét fél egyetértésével kötelező érvényű jogalappá válik.
Az ADR-jog alanyai az Ágazati Hálózatok Szabályozási Hivatala, az Elektronikus Hírközlési és Postai Szolgáltatások Szabályozási Hivatala és a Szlovák Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság. szlovák Ezen túlmenően a kereskedelmi ellenőrzés egy fennmaradó osztály, ami azt jelenti, hogy jogosult lesz az ilyen viták rendezésére, és ahol nincs hatásköre más szerveknek, kivéve a pénzügyi szolgáltatási szerződésekből eredő vitákat.
- A fogyasztó szerződéstől való elállása
Vevő - fogyasztó
Név és vezetéknév, titulus: .................................................. .................................................. ...............................................
Lakóhely: ..... ......................................... .............................................................. ................................................................... ........................
Telefonszám: ................ ............................... .............................................................. .............................................................. ...................
E-mail: .................................................. .................................................. ...................................................... ..........................
Eláll a szerződéstől
Eladó: Biokamin EU sro IČO: 44507445
Készpénzfelvételi szám: .................................................. . ................................................................... ..............................................
Rendelésszám: ................................. .............. .................................................. .................................................. .
Eladás dátuma: .................................................. ................................................... ................................................................ ...
Áru visszaküldése:
...................................................... ...................................................... .................................................. ......................................................
A visszaküldés oka:
A termék nem működik.Nem tetszik.Találtam/találtam olcsóbban
A termék nem egyezik az alábbi pontban leírtakkal:
következő ok:
Visszaküldés vételára:
banki átutalással a következő bankszámlaszámra: IBAN ..................................................... ...................................................
készpénzben az eladó címére ................................................... ................................................................ .......
_ .................................................. ..............................
Dátum és a vevő - fogyasztó aláírása
Önnek jogában áll 14 napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől. A szerződéstől való elállás határideje 14 nappal azt követően jár le, hogy Ön vagy egy megjelölt harmadik személy – a fuvarozó kivételével – az árut átvette.
A szerződéstől való elállási jogunk gyakorlása során egyértelmű nyilatkozattal tájékoztasson bennünket a jelen szerződéstől való elállási döntéséről. Erre a célra használhatja ezt az elállási nyilatkozat mintát.
Az elállási határidőt fenntartjuk, vagy az elállási határidő lejárta előtt értesítést küldünk az elállási jog gyakorlásáról.
Elálláskor visszatérít minden, a szerződéskötéssel kapcsolatban kifizetett összeget, így különösen a vételárat, beleértve az áruk Önnek történő kiszállításának költségét is. Ez nem vonatkozik a többletköltségekre, ha Ön más szállítási módot választott, például az általunk kínált legolcsóbb normál szállítási módot. A befizetett összeget azonnal, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük. Fizetésük a vevő fizetésével megegyező módon történik. Ez nem érinti a vevő azon jogát, hogy az eladóval más fizetési módban állapodjon meg, kivéve, ha a vevőt további díjak terhelik.
A vásárolt áru ellenértékének kifizetése a visszaküldött áru címünkre történő visszaérkezésekor, vagy az áru visszaküldését igazoló okmány bemutatása esetén történik, attól függően, hogy melyik következik be előbb.